back to top
21.3 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

21.3 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Πάνω από 4 δισεκ.ευρώ θα δαπανήσουν online οι καταναλωτές- Νέοι “παίκτες” στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Διαβάστε επίσης

Αυξημένο καταγράφεται το ενδιαφέρον των καταναλωτών και των επιχειρήσεων για τις online αγορές ενώ ενισχύεται και η εμπιστοσύνη στις ηλεκτρονικές συναλλαγές.

Σύμφωνα με στοιχεία του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα εκτιμάται ότι θα ανέλθει το 2019 σε 4 δισ. ευρώ έναντι 3,6-3,7 δισ. ευρώ το 2018 ενώ περισσότερες από 7.000 εταιρίες διαθέτουν πλέον ψηφιακά κανάλια πώλησης. Οι Έλληνες online καταναλωτές υπολογίζονται στα 3,8 εκατ., εκ των οποίων το 85% πραγματοποιούν το 80% των αγορών από τα ελληνικά e-shops.

Λόγω της αύξησης των καταναλωτών που επιλέγουν τις online αγορές αυξάνονται κα οι παίχτες του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Θέμα χρόνου θεωρείται η έλευση των ξένων κολοσσών του ηλεκτρονικού εμπορίου στην ελληνική αγορά. Μπορεί κρίση να καθυστέρησε μερικά χρόνια την είσοδό τους, πλέον όμως εκτιμάται πως δεν αργήσουν να κάνουν την εμφάνισή τους, αλλάζοντας τα δεδομένα στον χώρο των ηλεκτρονικών πωλήσεων και ασκώντας ασφυκτικές πιέσεις στους εγχώριους παίκτες.

Κάποιοι έχουν αποκτήσει ήδη παρουσία, όπως η πολωνική εταιρεία που διαχειρίζεται την ιστοσελίδα e-papoutsi.gr, η οποία μέσα σε σύντομο διάστημα κατάφερε να κερδίσει σημαντικό μερίδιο και συνεχίζει να αναπτύσσεται με υψηλούς ρυθμούς.

Ο Μάκης Σαββίδης, μέλος του GRECA και πρόεδρος της Savvidis.com που ελέγχει τις ιστοσελίδες roloi.gr και kosmima.gr προεξοφλεί πως μέσα στην επόμενη τριετία θα δούμε να έρχονται στην Ελλάδα κολοσσοί, όπως η Amazon, οι οποίοι σήμερα δεν έχουν φυσική παρουσία.

Κάνει μάλιστα, λόγο για «έφοδο των ξένων παικτών», οι οποίοι θα έρθουν στην χώρα μας με το δικό τους brand και όχι μέσω εξαγορών. Οι ξένοι παίκτες όπως λέει, πλεονεκτούν έναντι των Ελλήνων καθώς διαχειρίζονται μεγαλύτερους όγκους και έτσι μπορούν να πετυχαίνουν καλύτερες τιμές.

Την ίδια ώρα, αρκετές ελληνικές επιχειρήσεις τολμούν και επεκτείνονται στις ηλεκτρονικές πωλήσεις, στην προσπάθειά τους να προσεγγίσουν καλύτερα τον τελικό καταναλωτή.

Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Με επιτυχία φαίνεται πως εξελίσσεται η φετινή «Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου» καθώς χαρακτηρίζεται ως η πιο επιτυχημένη από την αρχή του θεσμού με τη συμμετοχή των e-shops να είναι αυξημένη κατά 70% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, την παροχή εκπτωτικών προσφορών να διαμορφώνεται έως και 70% για τους καταναλωτές ενώ ρεκόρ επισκεψιμότητας σημειώνεται στην ενημερωτική ιστοσελίδα που βρίσκεται στο https://ecommerce-week-2019.greekecommerce.gr/.

Η «Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2019», που τελεί υπό την αιγίδα της Γ.Γ. Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή και την υποστήριξη του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Ηλεκτρονικού Επιχειρείν ELTRUN από το ΟΠΑ και των ηλεκτρονικών καταστημάτων Skroutz.gr και Bestprice.gr, διαρκεί από τις 4 έως τις 11 Μαρτίου 2019.

 

Χριστιάννα Κούσιου

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα