back to top
20.3 C
Athens
Τετάρτη, 17 Απριλίου, 2024

20.3 C
Athens
Τετάρτη, 17 Απριλίου, 2024

ΟΑΣΑ: Επόπτες για τον έλεγχο της κίνησης στις λεωφορειακές γραμμές

Διαβάστε επίσης

Mε επόπτες που θα ελέγχουν την κίνηση στις λεωφορειακές γραμμές, αλλά και μέσω των συστημάτων τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου που διαθέτει ο ΟΑΣΑ σχεδιάζει να αντιμετωπίσει την ενδεχόμενη αύξηση του επιβατικού κοινού στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στην Αθήνα ενόψει της εφαρμογής του δακτυλίου.

Στην ανακοίνωσή του ο ΟΑΣΑ επισημαίνει ότι από τον Σεπτέμβριο του 2021, κυκλοφορούν καθημερινά στο δίκτυο άνω των 1.300 οχημάτων, έναντι 1.000 περίπου οχημάτων τον Σεπτέμβριο του 2020. Η αύξηση στον αριθμό των λεωφορείων έγινε στοχευμένα σε γραμμές του δικτύου, στις οποίες διαπιστώθηκε, από τον ΟΑΣΑ, ιδιαίτερη επιβάρυνση κατά τις ώρες αιχμής, με στόχο την ενίσχυση των προγραμματισμένων δρομολογίων.

Ενδεικτικά αναφέρονται οι εξής γραμμές:

7

Ζάππειο – Άνω Πατήσια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

21

Νίκαια – Π. Ράλλη – Ομόνοια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

054

Περισσός –Λαμπρινή – Ομόνοια (ΚΥΚΛΙΚΗ)

242

Στ. Κατεχάκη – Πολυτεχνειούπολη (ΚΥΚΛΙΚΗ) Σχολ.

250

Πανεπιστημιούπολη – Στ. Ευαγγελισμού (ΚΥΚΛΙΚΗ) Σχολ.

732

Ίλιον – Αγ. Φανούριος – Ακαδημία (ΚΥΚΛΙΚΗ)

608

Γαλάτσι – Ζωγράφου

550

Π. Φάληρο – Κηφισιά

Ως εκ τούτου, και παρά την παράλληλη σημαντική αύξηση της κινητικότητας των πολιτών, η πληρότητα άνω του 65%, στα οχήματα σε ώρες αιχμής, διατηρείται σε χαμηλά ποσοστά (2%-3%) επί του συνόλου των δρομολογίων.

«Από τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου, οπότε ξεκινά η εφαρμογή του δακτυλίου στο κέντρο της Αθήνας, ο ΟΑΣΑ θα παρακολουθεί συστηματικά τη λειτουργία του δικτύου» τονίζεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση. «Κατ’ αυτόν τον τρόπο και εφόσον απαιτηθεί, ο Οργανισμός δύναται να προβεί σε βελτιωτικές παρεμβάσεις και να προσαρμόζει δυναμικά τα δρομολόγια, στις γραμμές εκείνες που παρουσιάζονται φαινόμενα συνωστισμού. Παράλληλα, βρίσκεται ήδη σε συνεχή επαφή με την Τροχαία, για τη διαρκή αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η ομαλή ροή των λεωφορείων, να τηρούνται οι προβλεπόμενες χρονοαποστάσεις και κατά συνέπεια να εξυπηρετούνται οι επιβάτες με το καλύτερο δυνατό τρόπο».

Σε ό,τι αφορά το δίκτυο της ΣΤΑΣΥ, ο ΟΑΣΑ υπογραμμίζει ότι «έγιναν όλες οι απαιτούμενες ενέργειες, προκειμένου να βελτιωθούν οι χρονοαποστάσεις, ιδιαίτερα κατά τις ώρες αιχμής. Συγκεκριμένα, εξασφαλίστηκε η μέγιστη δυνατή διαθεσιμότητα συρμών, ώστε οι χρονοαποστάσεις στη γραμμή 1 να διαμορφώνονται στα 6 λεπτά τις ώρες αιχμής, στη γραμμή 2 στα 4,5 λεπτά και στη γραμμή 3 στα 4 λεπτά».

Ισίδωρος Ρούσσος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα