back to top
18 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

18 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Το myEFKAlive επεκτείνει τη λειτουργία του σε Ανατολική Μακεδονία – Θράκη και Θεσσαλία

Διαβάστε επίσης

Στη γεωγραφική επέκταση της υπηρεσίας myEFKAlive προχωρούν τα Υπουργεία Εργασίας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Ειδικότερα, η δυνατότητα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης του πολίτη από υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ μέσω βιντεοκλήσης καλύπτει πλέον γεωγραφικά τους κατοίκους περιοχών που βρίσκονται στις Περιφέρειες Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και Θεσσαλίας:

Από την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης: Καβάλα, Αλεξανδρούπολη (Α’ Τοπική Διεύθυνση Έβρου), Θάσος και Σαμοθράκη και

Από την Περιφέρεια Θεσσαλίας: Σκιάθος, Σκόπελος, Αλόννησος και η Β’ Τοπική Διεύθυνση Μαγνησίας.

Οι ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται μέσω της πλατφόρμας και διευκολύνουν σημαντικά τις συναλλαγές των πολιτών με τον e-ΕΦΚΑ ανέρχονται σε 16 και είναι οι ακόλουθες:

Επίδομα ασθενείας

Επίδομα μητρότητας

Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ)

Βεβαίωση ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης – Προϋπηρεσία)

Αλλαγή στοιχείων Μητρώου

Ασφαλιστική Ικανότητα

Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ

Απογραφή Ασφαλισμένου

Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης

Βεβαίωση Απογραφής

Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης

Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης

Βεβαίωση εγγραφής για μη μισθωτούς

Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης για μη μισθωτούς

Διεκπεραίωση αιτήματος για χρόνο ασφάλισης σε περίπτωση απώλειας ενσήμων (για ασφαλισμένους τ. ΙΚΑ)

Διεκπεραίωση αιτήματος για την έκδοση Απογραφικού Δελτίου Αγροτών

Η πρόσβαση στην υπηρεσία είναι εύκολη και απλή και γίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ (efka.gov.gr), είτε της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Ο πολίτης εισέρχεται στην υπηρεσία με την χρήση των προσωπικών κωδικών Taxisnet και μπορεί να κλείνει το ραντεβού του ημέρα σε και ώρα που τον εξυπηρετεί, από τον υπολογιστή του σπιτιού ή του γραφείου του ή ακόμα και από το κινητό του. Την ημέρα του ραντεβού ο ενδιαφερόμενος συνδέεται μέσω βιντεοκλήσης με έναν υπάλληλο του ΕΦΚΑ προκειμένου να υποβάλει αιτήσεις για πιστοποιητικά, επιδόματα ή για να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημα.

Δημήτρης Κωστάκος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα