back to top
23.1 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

23.1 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

ΟΑΕΔ: Η ειδική πλατφόρμα myoaedrendezvous.gov.gr για ραντεβού

Διαβάστε επίσης

Την λειτουργία ειδικής πλατφόρμας για ραντεβού και μετάβαση πολιτών και εκπροσώπων επιχειρήσεων στα Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης και τα καταστήματα εξυπηρέτησης Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων του ΟΑΕΔ (myoaedrendezvous.gov.gr), προβλέπει υπουργική απόφαση.

Στην «Πλατφόρμα Ραντεβού ΟΑΕΔ», το φυσικό πρόσωπο ή η επιχείρηση, μέσω του εκπροσώπου της, δύνανται να αιτηθούν φυσικό ραντεβού για την εξυπηρέτηση τους, επιλέγοντας συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας που υπάρχει στην πλατφόρμα.

Ραντεβού βήμα – βήμα

Ο ενδιαφερόμενος (φυσικό πρόσωπο ή επιχείρηση μέσω του εκπροσώπου της), εισέρχεται στην πλατφόρμα είτε απευθείας μέσω του myoaedrendezvous.gov.gr είτε μέσω σχετικού ηλεκτρονικού συνδέσμου που διατίθεται στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr), χρησιμοποιώντας τους κωδικούς taxisnet.

Μετά την είσοδο στην ανωτέρω πλατφόρμα ο αιτών επιλέγει το θεματικό πεδίο υπηρεσιών που επιθυμεί και συμπληρώνει τον ταχυδρομικό κωδικό της περιοχής διαμονής του, βάσει του οποίου επιλέγεται το αρμόδιο ΚΠΑ2 ή γραφείο ΕΚΟ για τη διεκπεραίωση του αιτήματός του.

Στην συνέχεια επιλέγει την ημερομηνία και ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί και καταχωρίζει τα ακόλουθα στοιχεία του προσώπου που θα παραστεί στο φυσικό ραντεβού: α) το ονοματεπώνυμο β) τη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου γ) τον αριθμό τηλεφώνου δ) τη διεύθυνση επικοινωνίας και ε) τον ΑΦΜ.

Με την καταχώριση του αιτήματος αποστέλλεται στον ενδιαφερόμενο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώθηκε για την ολοκλήρωση του αιτήματος προγραμματισμού ραντεβού.

Το αίτημα προγραμματισμού ραντεβού μπορεί να επαναπρογραμματιστεί ή να ακυρωθεί είτε να καταχωρισθεί νέο αίτημα

Λίγο πριν την ώρα του προγραμματισμένου ραντεβού αποστέλλεται στον αιτούντα μήνυμα υπενθύμισης στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο με περιεχόμενο ίδιο με το αρχικό μήνυμα που έλαβε κατά τον προγραμματισμό του ραντεβού του.

Ραντεβού για…

Οι υπηρεσίες που παρέχονται οργανώνονται στις ακόλουθες θεματικές κατηγορίες:

Επιδόματα/Παροχές

– Αιτήσεις παροχών που δεν διατίθενται ηλεκτρονικά

– Βεβαίωση λήψης τακτικής Επιδότησης Ανεργίας (εκτός του τρέχοντος έτους)

– Υποβολή ενστάσεων για τις παροχές ασφάλισης πλην των κοινωνικών παροχών

– Υπηρεσία εξυπηρέτησης οικιστών εργατικών κατοικιών/δανειοληπτών τέως ΟΕΚ

Απασχόληση

– Αίτηση καταβολής αποδοχών σε μαθητές – σπουδαστές – φοιτητές που απέχουν από την εργασία τους για συμμετοχή στις γραπτές εξετάσεις

– Υποβολή αιτήσεων για καταβολή επιχορήγησης από εργοδότες/Προσκόμιση δικαιολογητικών

– Υποβολή ενστάσεων από εργοδότες για προγράμματα απασχόλησης

– Αίτηση επιχορήγησης από εργοδότες για πρακτική άσκηση σπουδαστών ΑΤΕΙ – ΑΣΠΑΙΤΕ

Υπηρεσίες Μητρώου

– Υποβολή αίτησης αναγνώρισης χρόνου ανεργίας λόγω περιστασιακής απασχόλησης

– Διορθώσεις Στοιχείων Μητρώου/Προσκόμιση δικαιολογητικών

– Έκδοση κλειδαρίθμου (όπου απαιτείται)

Συμβουλευτικές Υπηρεσίες

– Συμβουλευτική ανέργων

– Συμβουλευτική εργοδοτών

– Συμβουλευτική ανέργων Ειδικών Κοινωνικών Ομάδων

Δημήτρης Κωστάκος

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα