back to top
23.4 C
Athens
Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

23.4 C
Athens
Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Γ. Γκόλιας: Μόνος τρόπος αντιμετώπισης των κυκλοφοριακών προβλημάτων στην Αθήνα, η χρήση ΜΜΜ

Διαβάστε επίσης

 

Για την επιστροφή του δακτυλίου στο κέντρο της πόλης, το καθημερινό μποτιλιάρισμα στους δρόμους και το θέμα του συνωστισμού των επιβατών στα ΜΜΜ εν μέσω υγειονομικής κρίσης λόγω κορωνοϊού, κλήθηκε να τοποθετηθεί ο πρόεδρος του ΟΑΣΑ Γιάννης Γκόλιας , στον Αθήνα 984.

Σε συνέντευξή του στους Γιάννη Λαυράνο και Νίκο Καρούτζο, έκρινε πως «Μόνος τρόπος αντιμετώπισης των κυκλοφορικών προβλημάτων στην Αθήνα είναι η χρήση των ΜΜΜ» συναρτώντας το και με «το ποσοστό εμβολιασμού 70% στην πρωτεύουσα».

Τόνισε «ο δακτύλιος μπορεί να θεωρηθεί ξεπερασμένος από κάποιους, αλλά έπρεπε να εφαρμοστεί ένα μέτρο για την αποτροπή της κυκλοφορίας αυτοκινήτων μέσα στην πόλη. Δε θα μπορούσε να αφεθεί έτσι το έντονο κυκλοφοριακό στην Αθήνα.»

Όπως εξήγησε «Και στην προ covid περίοδο, γενικότερα από το 2010, ο κόσμος προτιμούσε να παίρνει το αυτοκίνητό του. Στην περίοδο της κρίσης οι μετακινούμενοι με ΜΜΜ είχαν κατά 14 με 15%, ένα ποσοστό που σταδιακά έχουμε ανακτήσει.
Σήμερα βγάλαμε στην κυκλοφορία 1.320 λεωφορεία, κάτι που συγκρίνεται με αποδόσεις του 2015, όπως και οι 3 γραμμές μετρό που λειτούργησαν με μικρές χρονοαποστάσεις.
Προσπαθούμε να κάνουμε τα ΜΜΜ όσο πιο ελκυστικά μπορούμε για τον κόσμο που κινείται κυρίως στο κέντρο της πόλης».

Σε σχέση με τα προβλήματα πολυκοσμίας σε συγκεκριμένες γραμμές πχ Αμπελόκηποι-Πανεπιστημιούπολη, ο κ. Γκόλιας υπογράμμισε πως «υπάρχουν λεωφορεία όπου ο κόσμος είναι πατείς με πατώ σε» σημειώνοντας παράλληλα ότι «αυτό συμβαίνει σε ένα μικρό ποσοστό οχημάτων».

Και συνέχισε: «είναι θέμα που το αντιμετωπίζουμε και δεν έχει το μέγεθος που φαίνεται να παρουσιάζεται. Πληρότητα άνω του 65%, έχει μετρηθεί σε 25 με 30 λεωφορεία κι εκεί παρεμβαίνουμε με ανακατανομή οχημάτων στα δρομολόγια. Το 1/3 των αστικών λεωφορείων, διαθέτουν μηχανήματα καταμέτρησης των επιβατών και με διορθωτικούς συντελεστές, διότι γινόντουσαν και λάθη, έχουμε μια καλή εκτίμηση για το πόσοι επιβάτες τα χρησιμοποιούν σε καθημερινή βάση».

Σχετικά με τις προσλήψεις οδηγών οι οποίοι στη συνέχεια παραιτήθηκαν, ανέφερε πως «υπάρχουν δύο με τρείς κύκλοι για την ολοκλήρωση της διαδικασίας προσλήψεων. Δεν είναι μια ιδιαιτερότητα που αφορά την ΟΣΥ και τη ΣΤΑΣΥ, είναι κάτι συνηθισμένο».

Σε ερώτηση αν υπήρχαν εφεδρείες οχημάτων που δεν διατέθηκαν στη κυκλοφορία το προηγούμενο διάστημα, απάντησε πως «Ολοκληρώθηκε ο σχετικός διαγωνισμός κι έχουμε δώσει 130 γραμμές σε ΚΤΕΛ και έχουμε 180 λεωφορεία που λειτουργούν με τους οδηγούς των ΚΤΕΛ. Επίσης, τον Μάιο ξεκίνησε το leasing 300 λεωφορείων. Τα οχήματα που κυκλοφορούν είναι 10% λιγότερα από τα διαθέσιμα».

Σε σχέση με το Μετρό είπε ότι «προσπαθήσαμε κι έχουμε αυξήσει τους συρμούς. Δεν μπορούμε να κάνουμε μαγικά, αλλά έχουμε βελτιώσει σημαντικά τις χρονοαποστάσεις και συνεχίζουμε».

Παράλληλα, προανήγγειλε προμήθεια νέων συρμών και ανακαίνιση άλλων με στόχο να ενισχυθούν τα δρομολόγια και να μειωθούν οι χρόνοι των καθυστερήσεων.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα