back to top
19 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

19 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Ν. Τσάβαρης: Εθνική υπόθεση το Ράλι Ακρόπολις

Διαβάστε επίσης

 

Στο ρυθμό του Ράλι Ακρόπολις θα ζήσει η Αθήνα την Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου.
Για πρώτη φορά η διοργάνωση ξεκινά από την Ακρόπολη, στις 5 και μισή το απόγευμα και με πρώτη «ειδική διαδρομή» στην πλατεία Συντάγματος. Γεγονός που αναμένεται να προκαλέσει γενική αναστάτωση στην Αθήνα και βρέθηκε στο επίκεντρο ειδικής σύσκεψης στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, για τα μέτρα διασφάλισης της ομαλής διεξαγωγής του Ράλι, της προστασίας των θεατών και της τήρησης των μέτρων για την πανδημία.

«Όσοι βρεθούν στο σημείο, θα έχουν την ευκαιρία δουν ένα σόου με τα καλύτερα αυτοκίνητα του κόσμου και με όλους τους αστέρες του παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι. Η ειδική διαδρομή γύρω από το Σύνταγμα, το Κοινοβούλιο και τη Μεγάλη Βρετανία, θα προσμετρηθεί στο σύνολο του αποτελέσματος για τον αγώνα. Τα 49 οχήματα που μετέχουν θα διανυκτερεύσουν στη πλατεία και το πρωί θα ξεκινήσουν με κατεύθυνση προς Αγίους Θεοδώρους και Λουτράκι όπου θα κάνουν ένα μικρό σέρβις, για να συνεχίσουν» λέει στον Αθήνα 984, ο Νίκος Τσάβαρης.

Μέλος της οργανωτικής επιτροπής του Ράλι Ακρόπολις και  διαγωνιζόμενος από το 1979, τρέχει σε αγώνες ταχύτητας τα τελευταία 44 χρόνια είναι σε θέση να γνωρίζει όσο λίγοι το αντικείμενο.

«Το Ράλι Ακρόπολις δεν είναι μόνον ένας αγώνας αυτοκινήτου. Είναι εθνική υπόθεση, πολιτιστικό προϊόν και ένα γεγονός που διαφημίζει τη χώρα στα πέρατα της γης. Είναι μια ολυμπιάδα αυτοκινήτων, που έχουμε την τιμή να γίνεται κάθε χρόνο στη χώρα μας» λέει στον Γιώργο Αποστολίδη.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, την έναρξη του αγώνα θα παρακολουθήσουν περισσότερα από 500 εκατομμύρια τηλεθεατές ανά τον κόσμο, γι’ αυτό η επιτυχία του σε όλα τα επίπεδα, αποτελεί στοίχημα για την κυβέρνηση.

Πρόκειται για μια διοργάνωση που συνεχίζεται αδιάλειπτα από το 1952, με εξαίρεση μια 8ετή διακοπή, χωρίς όμως να λείπουν και οι δυσκολίες. Τί γίνεται τώρα, στην εποχή του covid-19;

«Τα μέτρα για την πανδημία, απορροφούν το 40% των προσπαθειών της Επιτροπής. Γι αυτό το λόγο άλλωστε πολλές χώρες διστάζουν να αναλάβουν τη διοργάνωση Αγώνων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, στη Φόρμουλα 1» εκτιμά ο κ Τσάβαρης.

Όπως εξηγεί «υπάρχουν οδηγοί που δεν μετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, παρά μόνο στο ράλι Ακρόπολις, κατακτώντας τις δικές τους πρωτιές και διακρίσεις.
Το ράλι Ακρόπολις αποτελεί πρόκληση για τους λάτρεις του αθλήματος, οι οποίοι ενδιαφέρονται όχι μόνο για την κατάκτηση της νίκης, αλλά και για το κύπελλο του τερματισμού.
Πρόκειται για ένα πολύ δύσκολο αγώνα, ακόμα και σήμερα που έχουν μειωθεί οι διαδρομές και η απόσταση.
Για αυτό άλλωστε, το αποκαλούσαν παλαιότερα Σαφάρι της Ευρώπης και όντως ήταν, αφού από την αφετηρία ξεκινούσαν 200 αυτοκίνητα, αλλά μόνον 20 ή 21 κατόρθωναν να τερματίσουν.»

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα