35.1 C
Athens
Πέμπτη, 5 Αυγούστου, 2021

Η πανδημία άλλαξε την καταναλωτική συμπεριφορά των Ευρωπαίων

✚ ΑΘΗΝΑ

Πρόγραμμα εμβολιασμού κατ’ οίκον από τον Δήμο Αθηναίων

Ο Δήμος Αθηναίων συνεχίζει να συμβάλλει, με κάθε μέσο και τρόπο, στην εθνική προσπάθεια για την αντιμετώπιση του κορoνοϊού και την επιστροφή στην κανονικότητα....

Η πράσινη ανάπλαση της «κάτω» πλατείας Συντάγματος

Η πλατεία Συντάγματος είναι ο αστικός γεωμετρικός τόπος στα όρια της αρχαίας πόλης και στο επίκεντρο της σύγχρονης Αθήνας. Διαμέσου της Ερμού μας οδηγεί...

Το αλλιώτικο καλοκαίρι των παιδιών στην Αθήνα – Όλα τα προγράμματα του Δήμου Αθηναίων

Καλοκαίρι, παιδί και πόλη. Ένας δύσκολος συνδυασμός; Στο Δήμο Αθηναίων, όχι και τόσο! Δημιουργικά, συμμετοχικά, επιμορφωτικά, καλλιτεχνικά και πολύ απολαυστικά είναι τα προγράμματα που...

Με ένα περίπτερο εμπνευσμένο από τη συνάντηση του Οιδίποδα με τη Σφίγγα, η Π.Ε Βοιωτίας προβάλλει το Αρχαιολογικό Μουσείο Θηβών στον πεζόδρομο της...

Η Π.Ε Βοιωτίας προβάλλει το Αρχαιολογικό Μουσείο Θηβών στο κέντρο της Αθήνας! Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας - Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας, σε συνεργασία με την Εφορεία...

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του INNOVATHENS για τον Ιούλιο

Το INNOVATHENS, ο κόμβος καινοτομίας και επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης Δήμου Αθηναίων, παρουσιάζει για τον μήνα Ιούλιο ένα ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα εργαστηρίων, προσαρμοσμένο στις τάσεις...

Σε επιτάχυνση των τάσεων στον χώρο των διαδικτυακών αγορών έχει οδηγήσει η πανδημία του κορονοϊού και οι αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών κατά τη διάρκειά της, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που διεξήγαγε η UPS για το ηλεκτρονικό εμπόριο (2021 UPS Smart E-commerce Report).

Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε από το YouGov τον Ιανουάριο του 2021, αποτυπώνει τη στάση, τις συμπεριφορές και τις προσδοκίες των online καταναλωτών στην Ευρώπη το 2021. Στην έρευνα συμμετείχαν 10.000 καταναλωτές σε Βρετανία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Ολλανδία, Βέλγιο και Πολωνία.

Στο πλαίσιο της έρευνας, οι Ευρωπαίοι καταναλωτές ρωτήθηκαν για το ποσοστό των αγορών που πραγματοποίησαν διαδικτυακά σε σχέση με τις αγορές που έκαναν σε φυσικά καταστήματα πριν το πρώτο lockdown στις αρχές του 2020, κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown και μετά. Τα αποτελέσματα δείχνουν μια αύξηση 50% ως προς την πρόθεση των ερωτώμενων να κάνουν όλες ή το μεγαλύτερο ποσοστό των αγορών τους online.

Για μια πιο λεπτομερή αποτύπωση, οι καταναλωτές ρωτήθηκαν για ποιον λόγο προτιμούν τις διαδικτυακές αγορές αλλά και τις αγορές σε φυσικό κατάστημα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν, 48% των Ευρωπαίων καταναλωτών αναφέρουν την ευκολία που προσφέρει το delivery ως βασικό λόγο για να πραγματοποιούν online τις αγορές τους, αλλά και στο μέλλον. Ο δεύτερος λόγος που αναφέρθηκε ήταν οι συμφέρουσες online προσφορές (44%) και ακολούθησε με 38% η πεποίθηση των καταναλωτών ότι τα προϊόντα έχουν χαμηλότερες τιμές online.

Όσον αφορά τις αγορές από μικρότερα, ανεξάρτητα καταστήματα, το 50% των Ευρωπαίων καταναλωτών φαίνεται ότι θέλουν να στηρίξουν τις μικρές επιχειρήσεις, κάνοντας εκεί τις αγορές τους. Ως δεύτερος λόγος αναφέρθηκε η εξυπηρέτηση, καθώς το 38% των ερωτώμενων δήλωσε ότι οι ανεξάρτητοι retailers προσφέρουν μια πιο εξατομικευμένη αγοραστική εμπειρία.

Σε όλες τις ηλικίες, η πρόθεση για υποστήριξη των μικρών ή τοπικών επιχειρήσεων αποτέλεσε βασικό κίνητρο για τις αγορές σε τοπικό επίπεδο, όσον αφορά όμως άλλους παράγοντες, υπήρχαν διαφορές μεταξύ των επιμέρους ηλικιακών ομάδων. Έτσι η Γενιά Z (νέοι 16-25 ετών), σε σύγκριση με τους καταναλωτές 55 ετών και άνω, είναι πιο πρόθυμη να επιλέξει μικρές, ανεξάρτητες ή τοπικές επιχειρήσεις επειδή έχουν μια προσέγγιση πιο φιλική προς το περιβάλλον (35%), ενώ οι καταναλωτές άνω των 55 ετών δίνουν περισσότερη έμφαση στην εξυπηρέτηση (47%).

Ποσοστό 69% των Ευρωπαίων καταναλωτών δήλωσαν ότι αξιολογούν ως σημαντικό παράγοντα η επιχείρηση να έχει συνεργαστεί με την τοπική κοινωνία. Το 52% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι αν αισθάνονται πως μπορούν να εμπιστευτούν μια επιχείρηση από τα social media της, τότε είναι πιο πιθανό να την προτιμήσουν και για τις αγορές τους. Ωστόσο δεν αξιολογείται θετικά συνολικά η επικοινωνία των brands, καθώς ένα 60% θεωρεί ότι πολλές επιχειρήσεις και μάρκες προχώρησαν σε υπερβολική επικοινωνία κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Σχεδόν οι μισοί καταναλωτές στην Ευρώπη (48%) φαίνεται ότι περιμένουν από τις μεγάλες και αναγνωρίσιμες εθνικές ή πολυεθνικές επιχειρήσεις να είναι σε θέση να αντισταθμίσουν το ανθρακικό αποτύπωμα στις παραδόσεις τους. Ποσοστό 75% δήλωσε ότι είναι σημαντικό μια επιχείρηση να λαμβάνει υπόψη το περιβάλλον και τις αρχές της αειφορίας στις ενέργειες της, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, ενώ η περιβαλλοντικά φιλική συσκευασία βρίσκεται στην κορυφή της λίστας (54% για τις μεγάλες επιχειρήσεις και 50% για τις μικρότερες). Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας είναι η μεταφορά: Το 47% των καταναλωτών περιμένουν από τους μεγάλους εμπόρους να προσφέρουν εναλλακτικές στον τρόπο παράδοσης, όπως τα σημεία συλλογής.

Πηγή: ΑΠΕ

Παναθηναϊκός: Προπονήθηκε κανονικά ο Κουρμπέλης

Με τη φιλική αναμέτρηση κόντρα στη Λοκομοτίβα να είναι πλέον στο προσκήνιο, συνεχίστηκαν οι προπονήσεις του Παναθηναϊκού, με το σημερινό πρόγραμμα να έχει μία...

Ιταλία: Το πράσινο πάσο αρχίζει να εφαρμόζεται στην Ιταλία – «Δεύτερη φάση» τον Σεπτέμβριο

Η κυβέρνηση Ντράγκι επεκτείνει την χρήση του «πράσινου πάσου εμβολιασμένου». Με απόφαση του υπουργικού συμβουλίου που μόλις ολοκληρώθηκε, αποφασίσθηκε ότι από την 1η Σεπτεμβρίου...

Μπαρτσελόνα: Έκτακτη συνέντευξη Τύπου παραχωρεί ο Λαπόρτα

Έκτακτη συνέντευξη Τύπου θα παραχωρήσει την Παρασκευή στις 12:00 (ώρα Ελλάδας) ο Ζοάν Λαπόρτα με θέμα ασφαλώς τη «βόμβα» που έσκασε στα θεμέλια της...

Λιβύη: Τριήμερο λοκντάουν επιβάλλει η κυβέρνηση για να αντιμετωπιστεί η πανδημία

Η κυβέρνηση της Λιβύης ανακοίνωσε απόψε ότι θα επιβάλει αυστηρό, τριήμερο λοκντάουν, αρχής γενομένης από το Σάββατο, για να αντιμετωπιστεί η αύξηση των κρουσμάτων...

ΚΚΕ: Οι φωτιές σβήνουν με ολοκληρωμένο σχέδιο αντιπυρικής προστασίας με επίκεντρο την πρόληψη

«Οι επικλήσεις στην ατομική ευθύνη και οι διαπιστώσεις για τα ακραία καιρικά φαινόμενα δεν σβήνουν τις φωτιές. Οι φωτιές σβήνουν με ολοκληρωμένο σχέδιο αντιπυρικής...

ΑΔΜΗΕ: Προσπάθεια προστασίας των γραμμών που τροφοδοτούν το ΚΥΤ Αγίου Στεφάνου

Προσπάθειες να θωρακιστούν κατά το δυνατόν τα συγκλίνοντα κυκλώματα Υπερυψηλής Τάσης που τροφοδοτούν το ΚΥΤ Αγίου Στεφάνου, τα οποία απειλούνται από το νότιο μέτωπο...

Σε πύρινο κλοιό η Αττική – Οι φλόγες πέρασαν στην απέναντι πλευρά της εθνικής οδού στις Αφίδνες

Τεράστιες διαστάσεις έχει λάβει η φωτιά στη βόρεια Αττική. Τιτάνιο αγώνα δίνουν οι ισχυρές δυνάμεις πυρόσβεσης. Η φωτιά πέρασε από την απέναντι πλευρά της...

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Κλείσιμο Πάρκων και Αλσών της Περιφέρειας Αττικής για λόγους ασφάλειας

Σε κλείσιμο των Πάρκων και Αλσών αρμοδιότητάς της, προχωρά η Περιφέρεια Αττικής για λόγους ασφάλειας και περιορισμού του κινδύνου πυρκαγιάς, με εντολή του περιφερειάρχη...

ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΑΘΗΝΑΣ Α.Ε.: «Ζωντανεύει» το Μουσείο Γεωργαντή

Ξεκίνησαν οι εργασίες για την αξιολόγηση και τον έλεγχο της στατικής επάρκειας του Μουσείου Γλυπτών και Ομοιωμάτων «Λουκία Γεωργαντή», στα πλαίσια της Προγραμματικής Σύμβασης...

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αττική λόγω της πυρκαγιάς

Με ανακοίνωση της Τροχαίας διακόπηκε η κυκλοφορία των οχημάτων, λόγω των αναζωπυρώσεων στη Βαρυμπόμπη. Στα κάτωθι σημεία: 1. Λ. Κύμης από οδό ορτανσίας στο ρεύμα προς...

SNF Nostos Run, το βράδυ της 25ης Αυγούστου

Με σύνθημα «Τρέχουμε για όσους έφυγαν, αλλά θα είναι για πάντα δίπλα μας. Τρέχουμε προς το μέλλον, έχοντας πάντα στο μυαλό μας από πού...

Athens Photo World: Εκθέσεις Καλοκαιριού 2021

Το Athens Photo World  επανέρχεται, δύο μήνες μετά την επίσημη έναρξη των εκδηλώσεων του για το 2021, και προσφέρει στο αθηναϊκό κοινό δύο εξαιρετικά σημαντικές...