back to top
17.4 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

17.4 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Γ. Κεφαλογιάννης: Αυξημένα κατά 3.000 τα δρομολόγια των λεωφορείων, θα προστεθούν άλλα 3.500 όταν θα μπουν στην κυκλοφορία τα 300 νέα λεωφορεία

Διαβάστε επίσης

Στη λειτουργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς εν μέσω πανδημίας, απαντώντας παράλληλα και στην κριτική της αντιπολίτευσης για τις εικόνες συνωστισμού που παρατηρούνται, αναφέρθηκε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης μιλώντας στον Αθήνα 9,84 και στην Κατερίνα Παπαβασιλείου, λέγοντας ότι όπου παρατηρούνται τέτοια φαινόμενα, αντιμετωπίζονται μέσω της προγραμματισμένης ενίσχυσης του στόλου που υλοποιείται σταδιακά.

Συγκεκριμένα, έκανε λόγο για αύξηση του στόλου της τάξης του 50%, σημειώνοντας ότι συγκριτικά με τον Ιούλιο του 2019 όταν και κυκλοφορούσαν 850 λεωφορεία και τρόλεϊ, πλέον, μετά και τη σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ μέσω της οποίας προστέθηκαν ακόμη 200 λεωφορεία, τη δεδομένη χρονική στιγμή κυκλοφορούν καθημερινά περισσότερα από 1200-1250 λεωφορεία στο Λεκανοπέδιο της Αττικής.

«Αν προστεθούν και τα 300 λεωφορεία που προμηθευόμαστε μέσω leasing τότε μιλάμε για διπλασιασμό του στόλου», υπογράμμισε.

Μάλιστα, εκτίμησε πως τα ημερήσια δρομολόγια έχουν αυξηθεί κατά 3.000 και υπολόγισε ότι σε αυτά θα προστεθούν 3.500 ακόμα δρομολόγια όταν θα μπουν στην κυκλοφορία και τα 300 νέα λεωφορεία που αποκτήθηκαν με τη μέθοδο του leasing.

Παράλληλα, είπε ότι οι προσλήψεις περίπου 600 ανθρώπων σε ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ θα συμβάλουν σημαντικά προς την επιδιωκόμενη κατεύθυνση.

Ο κ. Κεφαλογιάννης, ανακοίνωσε ότι εντός του Μάϊου πρόκειται να τρέξει διαγωνισμός για την προμήθεια 800 ακόμα λεωφορείων νέας τεχνολογίας για Αθήνα και Θεσσαλονίκη (υβριδικών, φυσικού αερίου και ηλεκτροκίνητων), η παράδοση των οποίων -όπως είπε- προσδιορίζεται για τις αρχές του 2022.

Απαντώντας στις επικρίσεις του ΜεΡΑ25 ότι τα 300 λεωφορεία που εξασφάλισε μέσω leasing το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι παλαιά και ότι το κόστος ενοικίασης τους είναι όσο θα κόστιζε η αγορά καινούργιων, διευκρίνισε πως ο βασικός λόγος που προχώρησαν σε κινήσεις όπως η σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ ή η επιλογή του leasing ήταν η ανάγκη να προχωρήσει η ενίσχυση του στόλου με γρήγορες διαδικασίες λόγω της πανδημίας.

«Όταν βρισκόμαστε εν μέσω μια πανδημικής κρίσης, το πρώτο πράγμα που θα κοιτάξουμε είναι η ταχύτητα», είπε.

Επίσης, όσον αφορά στο κόστος, εκτίμησε ότι δεν είναι μεγάλο καθώς «τη συντήρησή τους αναλαμβάνει ο ανάδοχος και όχι η εταιρία ενώ θα υπάρχει δυνατότητα αγοράς τους σε πιο συμφέρουσα τιμή. Επίσης, δεν πρόκειται για παλαιά λεωφορεία, αλλά για λεωφορεία μέχρι δεκαετίας. Είναι κατηγορίας Euro 5 όταν αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν λεωφορεία κατηγορίας Εuro 1, 2 και 3».

Τέλος σχετικά με τη γραμμή 4 του Μετρό (Άλσος Βεΐκου – Γουδί) που αναμένεται να εξυπηρετήσει πυκνοκατοικημένες περιοχές της πρωτεύουσας, ο κ. Κεφαλογιάννης, αφού γνωστοποίησε ότι θα υπάρξουν σχετικές ανακοινώσεις τις επόμενες εβδομάδες, έκανε λόγο για μια μεγάλη επιτυχία του Υπουργείου: «Καταφέραμε μετά από χρόνια να ξεμπλοκάρουμε τη διαδικασία. Έχουν ξεκινήσει οι πρόδρομες εργασίες, περιμένουμε το οριστικό χρονοδιάγραμμα και υπολογίζουμε ότι σε βάθος πενταετίας θα αποδοθεί το σύνολο των σταθμών στο κοινό».

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +

spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα