back to top
19 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

19 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Κατερίνα Σάββα: Να σταματήσουμε να μιλάμε και να αρχίσουμε να βλέπουμε και να ακούμε

Διαβάστε επίσης

 

Είναι ο άνθρωπος πίσω από την καμπάνια προβολής της Εθνικής Εκστρατείας Εμβολιασμού κατά του κορονοϊού.

Η κυρία Κατερίνα Σάββα, Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρίας The Newtons Laboratory, επέλεξε έναν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης των συναισθημάτων για να δοθεί ώθηση σε μια μεγάλη προσπάθεια. Μέσα από ένα ολιγόλεπτο σποτ με πρωταγωνιστές τους αγαπημένους ηθοποιούς Μάρω Κοντού και Γιώργο Κωνσταντίνου,  συγκίνησε και ενεργοποίησε.

Ίδια αίσθηση προκάλεσε και το μήνυμα που ακούσαμε πέρυσι τον Απρίλιο στο βίντεο της καμπάνιας Μένουμε Σπίτι – Βγαίνουμε Νικητές. «Οι άνθρωποι πάντα φαίνονται στα δύσκολα», «Και τώρα που είναι παντού δύσκολα, κοίτα τι κάνουμε εμείς»….
Λίγες λέξεις, προσεκτικά επιλεγμένες εικόνες, ένα δυνατό σποτ που χτυπάει κατευθείαν κέντρο, συναίσθημα και μυαλό, μέσα σε λιγότερα από δύο λεπτά.

Πιο πρόσφατο στη σειρά των πολλών επιτυχημένων της ενεργειών, το νέο σποτ της Εθνικής Εκστρατείας Εμβολιασμού “ΣΙΩΠΗ” στη νοηματική για ανθρώπους με προβλήματα ακοής και για το οποίο μίλησε στον Αθήνα 9.84 και στη Μαργαρίτα Μυτιληναίου

Όπως λέει η ίδια, αφορμή στάθηκε μια σκηνή που εκτυλίχθηκε σε ένα mini market, όταν ένα άτομο με προβλήματα ακοής προσπαθούσε να συνεννοηθεί φορώντας μάσκα, με μια επίσης ως όφειλε, μασκοφόρο πωλήτρια. Γιατί όπως ίσως πολλοί αγνοούν, η μάσκα εμποδίζει την ανάγνωση των χειλιών, άρα και την ακοή.
«Είναι ένα πολύ δυνατό επιχείρημα για σε όλους, ώστε να καταλάβουμε ότι η κατάσταση αυτή έχει συνέπειες και σε ανθρώπους που είναι υγιείς, αλλά έχουν διαφορετικά προβλήματα από τα δικά μας.
Ο στόχος θα έχει επιτευχθεί και θα έχουμε κάνει κάτι, αν μπορέσουμε να συνεισφέρουμε ακόμη ένα επιχείρημα στη προσπάθεια να αντέξουμε και να αντιμετωπίσουμε αυτή την κατάσταση.»

Η Κατερίνα Σάββα έχει επίγνωση της πραγματικότητας του να ζεις σε μια χώρα χωρίς ιδιαίτερες πρόνοιες για ανθρώπους με ιδιαίτερα προβλήματα. Αλλά ταυτόχρονα, ξέρει να αντλεί αισιοδοξία μέσα από τα δύσκολα. «Από τα καλά της πανδημίας είναι ότι μας αφύπνισε πάνω σε κάποια πράγματα. Μας δίδαξε ότι πρέπει να σταματήσουμε να μιλάμε και να αρχίσουμε να βλέπουμε και να ακούμε…Κι αν το κάνουμε έστω και για 50 δευτερόλεπτα, θα είναι σημαντικό.»

Τις κοινωνικές καμπάνιες τις βλέπει ως ευκαιρία «να αναζητήσεις και να εντοπίσεις κάθε φορά το συναίσθημα του κόσμου και τα πρόσωπα που θα μπορούσαν να γίνουν φορείς και εκφραστές του. Όπως κάναμε με το πρώτο μας σποτ για τον Εμβολιασμό στο οποίο μετείχαν κι ήταν μεγάλη μας τιμή, οι αγαπημένοι ηθοποιοί Μάρω Κοντού και Γιώργος Κωνσταντίνου. Γιατί χωρίς δημιουργικότητα, δε θα συμβεί τίποτα.» καταλήγει.

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα