15 C
Athens
Κυριακή, 11 Απριλίου, 2021

«Μέχρι να συναντηθούμε ξανά…»: Η νέα ψηφιακή καμπάνια για την Αθήνα εν μέσω lockdown

✚ ΑΘΗΝΑ

Διαδικτυακά εργαστήρια κόμικς και περιβαλλοντικής εκπαίδευσης για παιδιά

Δύο διαδικτυακά εργαστήρια για παιδιά διοργανώνουν το περιοδικό δρόμου «σχεδία» και η «Οργάνωση Γη» στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών δράσεων του Sport For Athens. Εργαστήρι...

Τα εκπαιδευτικά εργαστήρια του INNOVATHENS για τον Απρίλιο

Ένα πλούσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με workshops που εστιάζουν στη σύγχρονη επιχειρηματικότητα και στις τελευταίες εξελίξεις σε τομείς όπως το digital marketing, το branding και...

Η ενεργειακή κοινότητα της Αθήνας, που συμπεριλαμβάνει πρόσφυγες και μετανάστες 

Η δημιουργία μιας πρότυπης Ενεργειακής Κοινότητας συλλογικής ιδιο-κατανάλωσης, βασισμένης σε καθαρές μορφές ενέργειας, στην Αθήνα είναι ο στόχος της δράσης Athens Niroo Community. Η...

Ο Δήμος Αθηναίων υιοθετεί τη «Χάρτα Δικαιωμάτων Αστέγων- FEANTSA» – Διευρύνεται η προστασία

Η Δημοτική Αρχή από την πρώτη στιγμή ασχολήθηκε με το θέμα των αστέγων και τα αποτελέσματα είναι ορατά. Σήμερα, στο κέντρο της πόλης υπάρχει...

Έτοιμο ακόμη ένα «Pocket Park» 750 τ.μ. στο Παγκράτι

Είναι το τρίτο «Pocket Park» που ολοκληρώνεται στην Αθήνα και καθιερώνει πλέον μία νέα τακτική στην αξιοποίηση του δημόσιου χώρου. Σε έναν εγκαταλελειμμένο χώρο...

Μέσω της σύμπραξης This is Athens & Partners έξι βίντεο με την υπογραφή της ελληνικής πρωτεύουσας «ταξιδεύουν» στο εξωτερικό

Γράμματα αγάπης από την Αθήνα… Μέσα από έξι όμορφες «καρτ-ποστάλ», η πόλη στέλνει το μήνυμά της στο εξωτερικό: «Ανυπομονούμε, να σας δούμε ξανά!». Πρόκειται για την πρωτότυπη ψηφιακή καμπάνια του This is Athens, του επίσημου οδηγού της πόλης, που έχει τίτλο: «Love Letters from Athens» – «Γράμματα αγάπης από την Αθήνα».

Εμπνευσμένη από τις… γεμάτες προσμονή επιστολές, που ανταλλάσσονταν κατά τις περιόδους των μεγάλων δοκιμασιών, η καμπάνια έχει σχεδιαστεί λαμβάνοντας υπόψη τις σημερινές συνθήκες: Απευθύνεται στους λάτρεις της Αθήνας στο εξωτερικό, με μηνύματα προσμονής και αισιοδοξίας, έως ότου μπορέσουμε όλοι να συναντηθούμε ξανά. Η καμπάνια, άλλωστε, που φέρει την υπογραφή «Love, Athens» έχει σκοπό να προκαλέσει συναισθήματα νοσταλγίας στους επισκέπτες, αναπτύσσοντας με αυτό τον τρόπο μία «προσωπική» σχέση ανάμεσα σε εκείνους και την πόλη.

Τα έξι βίντεο, σύντομης διάρκειας, στα οποία παρουσιάζονται χαρακτηριστικά σημεία της Αθήνας, όπως το Άγαλμα της Αθηνάς στο Μέγαρο της Ακαδημίας, το Ωδείο Ηρώδου Αττικού, το Παναθηναϊκό Στάδιο και η Πλάκα, είναι εμπνευσμένα από τη ζωή στην πόλη, από τον Πολιτισμό, την Τέχνη, την Αρχιτεκτονική και την Ιστορία της. Η καμπάνια, που διατίθεται ψηφιακά σε τρεις γλώσσες (αγγλικά, γαλλικά και γερμανικά), στοχεύει σε κοινό από χώρες της κεντρικής και δυτικής Ευρώπης και κυρίως από το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία.

Μπορείτε να δείτε τα έξι βίντεο στα παρακάτω λινκ:

Η σύμπραξη «This is Athens & Partners»

Το «Love letters from Athens» υλοποιείται από τη σύμπραξη «This is Athens & Partners», στο πλαίσιο της στρατηγικής για την ανάπτυξη και την προβολή της Αθήνας ως προορισμού στις διεθνείς αγορές. Ο Δήμος Αθηναίων μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής (ΕΑΤΑ) συμπράττει με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) μέσω της Marketing Greece, την AEGEAN, τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, τη Λάμψα Α.Ε., τη Lamda Development και την Ιονική Ξενοδοχειακαί Επιχειρήσεις Α.Ε., συμβάλλοντας μέσω αυτής της δυναμικής συνεργασίας στην τόνωση της οικονομικής δραστηριότητας και στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στην πόλη.

Από το 2018 υλοποιείται ένα στρατηγικό σχέδιο (2018-2021) για την ανάπτυξη του προορισμού με επενδύσεις και δράσεις για την αναβάθμιση του δημόσιου χώρου, για τη διαχείριση του προορισμού καθώς και για την προβολή και προώθησή του με στόχο την ανάδειξη της ταυτότητας της Αθήνας στις διεθνείς αγορές. Το αναπτυξιακό πλάνο της σύμπραξης «This is Athens & Partners» συντονίζεται κεντρικά από την ΕΑΤΑ και υλοποιείται σε συνεργασία με τη Marketing Greece του ΣΕΤΕ.

Σε δήλωσή του, ο Δήμαρχος Αθηναίων, κ. Κώστας Μπακογιάννης, τονίζει: «Μέσα σε μία τόσο δύσκολη περίοδο, η Αθήνα δηλώνει την παρουσία της στον παγκόσμιο τουρισμό. Με δυνατές συνεργασίες και προετοιμασία που την καθιστούν έτοιμη να υποδεχθεί και πάλι τους επισκέπτες, όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες. Με αυτήν την καμπάνια, στέλνουμε το μήνυμα σε όλους ότι η ελληνική πρωτεύουσα προσαρμόζει τον στρατηγικό σχεδιασμό της στα νέα δεδομένα και είναι έτοιμη να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στο νέο χάρτη του τουρισμού, όπως αυτός διαμορφώνεται».

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ κ. Γιάννης Ρέτσος, επισημαίνει: «Η επόμενη μέρα για τη στοχευμένη προβολή του τουριστικού μας προϊόντος θα πρέπει να είναι αποτέλεσμα συνεργειών και συνεργασιών. Η νέα ψηφιακή καμπάνια για την Αθήνα -με σημείο αναφοράς την πρωτεύουσα που δηλώνει έτοιμη να υποδεχτεί το ταξιδιωτικό κοινό – μεταφέρει μήνυμα ετοιμότητας και αισιοδοξίας. Η τουριστική στρατηγική προσαρμόζεται και φέτος στα νέα δεδομένα, τη νέα εποχή και τις σύγχρονες τάσεις, αξιοποιώντας όλα τα εργαλεία που διαθέτει».

Σε δήλωσή της η κ. Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, αναφέρει: «Η Αθήνα δηλώνει το «παρών» και με ένα ευρηματικό αφήγημα υπενθυμίζει στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό τους λόγους εκείνους που μας κάνουν να την αγαπάμε. Στόχος της «Love Letters from Athens» καμπάνιας είναι να προβάλει την προσωπικότητα της πόλης και να στείλει μήνυμα προσμονής και αισιοδοξίας για όταν η πόλη ξανασυναντηθεί με τους επισκέπτες της. Για μία ακόμη φορά το «This Is Athens and Partners», η μεγαλύτερη σε διάρκεια, σε οικονομικούς όρους και πιο ουσιαστική συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στη χώρα, αποδεικνύει μέσα από τη νέα αυτή καμπάνια ότι η συνένωση δυνάμεων είναι το μοναδικό όχημα για την επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού».

O κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, Πρόεδρος της AEGEAN, δήλωσε σχετικά: «Είναι ιδιαίτερα σημαντικό και εν μέσω της τρέχουσας πρωτόγνωρης συνθήκης, η μεγάλη σύμπραξη φορέων του «This is Athens & Partners» να συνεχίζει να δημιουργεί τις προϋποθέσεις για την καθιέρωση της Αθήνας στις κορυφαίες τουριστικές επιλογές διεθνώς. Μαζί, έχουμε ήδη πετύχει πολλά τα προηγούμενα χρόνια και μπορούμε να κερδίσουμε και τη φετινή χρονιά στην προτίμηση των επισκεπτών. Πιστεύουμε στην Αθήνα και δεν έχουμε σταματήσει ούτε στιγμή να επενδύουμε συστηματικά στη δυναμική του προορισμού, όχι μόνο με την ανάπτυξη του δικτύου μας και την ενίσχυση της διασυνδεσιμότητας όλο το χρόνο, αλλά και συμπράττοντας σε κάθε προσπάθεια που δημιουργεί νέους λόγους επίσκεψης στην πόλη. Έχουμε την ετοιμότητα, την αισιοδοξία και την προσμονή για το φετινό καλοκαίρι, για να ταξιδέψουμε όλους ξανά στην πόλη που αγαπάνε».

Από την πλευρά του, ο CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Γιάννης Παράσχης, επισημαίνει: «Μέσα σε αυτές τις ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες για τον τουρισμό της Αθήνας, συνεχίζουμε με αίσθημα αυξημένης ευθύνης, στο πλαίσιο του «This is Athens & Partners», την πραγμάτωση της κοινής μας προσπάθειας για την προβολή και την προώθηση του προορισμού μας με μια πολύ φρέσκια και δημιουργική προσέγγιση που επενδύει στην επιστροφή του επισκέπτη στην πόλη μας».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της «ΛΑΜΨΑ ΑΕ», κ. Τάσος Χωμενίδης, αναφέρει: «Η Αθήνα είναι ένας προορισμός, που βασίζεται στην εξωστρέφεια, στην αυθεντική φιλοξενία, στη συναρπαστική σχέση πολιτιστικής κληρονομιάς και σύγχρονης κοινωνικής ζωής. Αυτά τα χαρακτηριστικά κερδίζουν τους επισκέπτες της και αποκτούν ξεχωριστή σημασία σε περιόδους κρίσεων, οι οποίες μεταβάλλουν την κοινωνική και οικονομική καθημερινότητα. Η καμπάνια «Love Letters from Athens» τα αναδεικνύει και τροφοδοτεί την αισιοδοξία και τις προσδοκίες εν αναμονή εκπλήρωσης του ταξιδιωτικού “επανιδείν”».

Ο κ. Οδυσσέας Αθανασίου, Διευθύνων Σύμβουλος της Lamda Development, τονίζει: «Ζούμε σε μια πόλη γνωστή για την ιστορία και τον πολιτισμό χιλιάδων ετών, η οποία καλεί σήμερα τον επισκέπτη να ανακαλύψει το δυναμικό, σύγχρονο πρόσωπό της. Όραμά μας στη Lamda Development είναι να επανατοποθετήσουμε την Αθήνα στον παγκόσμιο επενδυτικό και τουριστικό χάρτη, αναδεικνύοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά της, το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της. Για να διασφαλίσουμε τη δυναμική προβολή και προώθηση της Αθήνας ως προορισμού στις μεγαλύτερες αγορές διεθνώς, συνεχίζουμε να συμπράττουμε με σημαντικούς φορείς της πόλης μέσα από τη σύμπραξη του «This is Athens & Partners», και να στηρίζουμε το έργο της».

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της Ιονική Ξενοδοχειακαί Επιχειρήσεις Α.Ε., κ. Αχιλλέας B. Κωνσταντακόπουλος, από την πλευρά του επισημαίνει: «Η Αθήνα είναι μία ζωντανή σύγχρονη πόλη, με πλούσια ιστορία και πολιτισμική κληρονομιά. Ένας ιδανικός τόπος να επισκεφτεί κανείς, να ζήσει και να εργαστεί. Σήμερα, σε μια περίοδο πολλαπλών προκλήσεων για τον παγκόσμιο και φυσικά τον ελληνικό τουρισμό, είναι ακόμη πιο επιτακτική η ανάγκη δημόσιοι και ιδιωτικοί φορείς να ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να πετύχουμε τον κοινό μας στόχο: Την ανάδειξη και σταδιακή καθιέρωση της Αθήνας ως κορυφαίου ευρωπαϊκού προορισμού για όλο τον χρόνο. Γι’ αυτό και είναι μεγάλη μας χαρά που συμμετέχουμε, μέσω της σύμπραξης «This is Athens & Partners», σε αυτή την πρωτότυπη ψηφιακή καμπάνια, εκπέμποντας μήνυμα αισιοδοξίας και προσμονής για τη στιγμή που θα υποδεχτούμε και πάλι τους επισκέπτες της».

Γιώργος Μανουσακάκης

ΗΠΑ: «Θα υπάρξουν συνέπειες» σε περίπτωση ρωσικής «επίθεσης» στην Ουκρανία

Ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών Άντονι Μπλίνκεν προειδοποίησε ότι "θα υπάρξουν συνέπειες" σε περίπτωση ρωσικής "επίθεσης" στην Ουκρανία, εκφράζοντας "την ανησυχία" των Ηνωμένων Πολιτειών απέναντι...

Δελτίο Ειδήσεων στις 19:00

1.718 νέα κρούσματα κορωνοϊού ανακοίνωσε πριν από λίγο ο ΕΟΔΥ. 780 ασθενείς covid νοσηλεύονται διασωληνωμένοι. 52 είναι οι νέοι θάνατοι και συνολικά 8.885 από...

Αρ. Πελώνη: Δυστυχώς ο ΣΥΡΙΖΑ ήταν και παραμένει μια φωνή μιζέριας

«Για ακόμα μια φορά, ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει αυτό που ξέρει καλά. Με fake news και κορονοκαπηλεία υπονομεύει κάθε προσπάθεια της κυβέρνησης και των πολιτών...

Κορονοϊός: 477.000 ευρώ πρόστιμα και 17 συλλήψεις για παραβίαση των μέτρων

Οι αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες (ΕΛ.ΑΣ., Λιμενικό Σώμα, ΔΙ.Μ.Ε.Α., Ε.Α.Δ., Σ.ΕΠ.Ε, Δημοτική Αστυνομία, Περιφέρειες) διενήργησαν το Σάββατο, 10.04.2021 συνολικά 82.411 ελέγχους και κατέγραψαν 1.478 περιπτώσεις...

Self tests: 193 μαθητές και εκπαιδευτικοί θετικοί στον κορονοϊό

Εκατόν ενενήντα τρεις μη συμπτωματικοί, δυνητικά νοσούντες, εντοπίστηκαν μεταξύ των μαθητών, των εκπαιδευτικών και λοιπού προσωπικού, σύμφωνα με τα στοιχεία της δήλωσης αποτελεσμάτων των...

Δελτίο Ειδήσεων στις 18:00

1.718 νέα κρούσματα κορωνοϊού ανακοίνωσε πριν από λίγο ο ΕΟΔΥ. 780 ασθενείς covid νοσηλεύονται διασωληνωμένοι. 52 είναι οι νέοι θάνατοι και συνολικά 8.885 από...

Μικτή χρήση εμβολίων κατά της COVID-19 εξετάζει το Πεκίνο

Ο υπεύθυνος για τον έλεγχο μετάδοσης των ασθενειών στην Κίνα, δήλωσε ότι η χώρα του, εξετάζει επίσημα το ενδεχόμενο μικτής χρήσης εμβολίων κατά της...

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Δήμος Αθηναίων: Μεγάλη δράση καθαριότητας-απολύμανσης σε σχολεία, δρόμους και πλατείες στον Άγιο Παύλο

Στην περιοχή του Αγίου Παύλου στην 1η Δημοτική Κοινότητα βρέθηκαν σήμερα οι εργαζόμενοι του Δήμου Αθηναίων, συνεχίζοντας τις μεγάλες επιχειρήσεις καθαριότητας απολύμανσης για μια...

Εθελοντική Αιμοδοσία στη μνήμη της Τιτίκας Μανδαλάκη στο νοσοκομείο «Λαϊκό»

Εθελοντική αιμοδοσία διοργανώνεται σήμερα από το Κέντρο Αιμοδοσίας Αιμορροφιλικών του Λαϊκού Νοσοκομείου Αθηνών στη μνήμη της καθηγήτριας αιματολόγου Τιτίκας Μανδαλάκη που έφυγε πριν ένα...

Σε καραντίνα έως τις 19 Απριλίου ο καταυλισμός Ρομά στο Χαλάνδρι

Την εφαρμογή πρόσθετων περιοριστικών μέτρων στον οικισμό Ρομά Νομισματοκοπείου του Δήμου Χαλανδρίου Αττικής αποφάσισε η Πολιτική Προστασία μετά από έκτακτη σύσκεψη λαμβάνοντας υπόψη τα...

Κ. Μπακογιάννης: Χρειάζεται θεσμοθέτηση ρύθμισης 120 δόσεων για χρέη στους δήμους

Την ανάγκη θεσμοθέτησης ενός μέτρου αποπληρωμής χρεών προς τους δήμους σε 120 δόσεις υπογράμμισε μιλώντας στο MEGA ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης. «Ελπίζουμε σύντομα να...

Ο δημόσιος χώρος της Αθήνας την εποχή της πανδημίας σε μια έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση

ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΟΛΗ ΝΥΧΤΑ- Μία έκδοση του Ιδρύματος Ωνάση στο πλαίσιο της έρευνας του Onassis AiR «Λένε πως η πόλη ποτέ δεν κοιμάται, αλλά το...