30.3 C
Athens
Τετάρτη, 5 Αυγούστου, 2020

Ρόδος: Διαφημιστική καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου σε δώδεκα χώρες

✚ ΑΘΗΝΑ

Υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας, «το παιδί, η πόλη και τα μνημεία»

Υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου, τέθηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Δήμου Αθηναίων «Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία», σφραγίζοντας...

Αthens Film Office: Η Αθήνα διεκδικεί να γίνει πόλος έλξης για τη διεθνή κινηματογραφική παραγωγή

Τη λειτουργία Γραφείου εξυπηρέτησης των γυρισμάτων κινηματογραφικών παραγωγών στη χώρα, σε συνεργασία με το γραφείο Συνεδρίων και Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων, εξήγγειλε μέσω του...

Μουσεία και Πολιτιστικά Κέντρα του Δήμου Αθηναίων ανοίγουν αυλές και κήπους για τα παιδιά

Στις όμορφες αυλές και τους πράσινους κήπους των Μουσείων και Πολιτιστικών Κέντρων του, ο Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ) εγκαινιάζει μια...

Κίνημα προσβασιμότητας στην Αθήνα – Συνεργασία για τη βελτίωση της διαβίωσης των ατόμων με αναπηρία

Πρωτόκολλο συνεργασίας υπέγραψαν την Τρίτη 22 Ιουλίου ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία (ΕΣΑμεΑ) Ιωάννης Βαρδακαστάνης και ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης,...

Το 1ο καλοκαιρινό φεστιβάλ του περιοδικού δρόμου «Σχεδία» είναι γεγονός

Αυτό το καλοκαίρι συναντιόμαστε στο κέντρο της πόλης, στην οδό Κολοκοτρώνη, στο νούμερο 56 και στον πεζόδρομο της Νικίου για τη μεγάλη γιορτή πολιτισμού...

Η νέα διαφημιστική καμπάνια για τους προορισμούς του Νότιου Αιγαίου, που ήδη έχει ξεκινήσει σε δώδεκα χώρες του εξωτερικού, στο διαδίκτυο, προστίθεται στη μεγάλη μάχη που δίνουν φέτος όλοι οι φορείς, οι επαγγελματίες, οι απασχολούμενοι στον τουρισμό αλλά και οι κάτοικοι των νησιών του Νότιου Αιγαίου.

Οι σκοποί, οι στόχοι, η στρατηγική, το concept και τα μέσα υλοποίησής της είχαν παρουσιαστεί από τη Novus Mind, στην ευρεία σύσκεψη φορέων, που είχε πραγματοποιηθεί στις 25 Ιουνίου στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, και είχαν τύχει ομόφωνης αποδοχής από όλους τους συμμετέχοντες φορείς.

H νέα διαφημιστική καμπάνια αποτελεί την πρώτη φάση ενός συνολικότερου προγράμματος τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που καλύπτει χρονικά έως και τον Ιούνιο του 2022. Ο προϋπολογισμός των ήδη σχεδιασμένων δράσεων του συνολικού προγράμματος ανέρχεται σε 1.385.000 ευρώ. Η συγκεκριμένη πρώτη φάση της καμπάνιας, που ήδη βρίσκεται σε εξέλιξη, διαρκεί έως και τις αρχές Οκτωβρίου 2020. Η δεύτερη φάση ξεκινά την 1η Αυγούστου, τρέχει παράλληλα με την πρώτη και εκτείνεται μέχρι και τον Δεκέμβριο του 2020, ενώ η τρίτη φάση ξεκινά, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του διαγωνισμού, τον Ιανουάριο του 2021 και καλύπτει με δράσεις προβολής έως και τον Ιούνιο του 2022. Ο διεθνής διαγωνισμός για την επιλογή του αναδόχου υλοποίησης της τρίτης φάσης είναι ήδη σε εξέλιξη, με καταληκτική ημερομηνία υποβολής προσφορών την 24η Ιουλίου 2020.

Κύριο χαρακτηριστικό του όλου σχεδιασμού, όπως ανακοίνωσε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, είναι η δυναμική μορφή του και η ευελιξία. Σε μία περίοδο, όπου δεν υπάρχουν όλες οι απαντήσεις και τα δεδομένα αλλάζουν σε καθημερινή βάση, τόσο οι επιμέρους στόχοι όσο και οι αγορές και δράσεις αναπροσαρμόζονται στα νέα στοιχεία, που αναδύονται κάθε φορά, ανάλογα με την εξέλιξη της πανδημίας. Για αυτόν τον σκοπό, μεριμνά η συνεργασία της Περιφέρειας με τη διεθνή εταιρεία συμβούλων τουρισμού Horwath HTL, η οποία και τροφοδοτεί συστηματικά και σε συνεχή βάση με τα δεδομένα και τις τάσεις των αγορών-στόχων τον συνολικό (επανα)σχεδιασμό.

Ειδικότερα, η πρώτη φάση της νέας διαφημιστικής εκστρατείας, που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, έχει βασιστεί σε έναν ενδελεχή και τεχνοκρατικό προσδιορισμό του προφίλ των τουριστών που δυνητικά θα μπορούσαν να ταξιδέψουν εκτός της χώρας διαμονής τους. Αυτό το προφίλ βασίστηκε όχι μόνο σε δημογραφικά χαρακτηριστικά αλλά κυρίως σε συμπεριφορικά και ψυχογραφικά (lifestyle) χαρακτηριστικά, λαμβάνοντας ταυτόχρονα υπόψη προδιαθέσεις και αντιλήψεις σχετικά με τον Covid-19 όπως και τυχόν απρόβλεπτους παράγοντες. Στόχος αυτής της ανάλυσης ήταν να προσδιοριστούν με μεγαλύτερη σαφήνεια τα κοινά-στόχοι, και συνεπώς τα μηνύματα της καμπάνιας να είναι σχεδιασμένα ακριβώς στα μέτρα των δυνητικών τουριστών. Πρακτικά, αυτό σημαίνει καλύτερη στόχευση και μεγαλύτερη αποδοτικότητα των πόρων της καμπάνιας, άρα καλύτερη αξιοποίηση των πόρων της Περιφέρειας.

Η διαφημιστική καμπάνια τρέχει σε 12 χώρες-γεωγραφικές αγορές, οι οποίες έχουν επιλεγεί με έναν συνδυασμό τριών παραμέτρων: 1) Σημαντικότητα της αγοράς για το Νότιο Αιγαίο, με βάση τις αφίξεις των προηγούμενων ετών, 2) τρέχουσα κατάσταση στη συγκεκριμένη χώρα σε σχέση με την εξέλιξη την πανδημίας αλλά και τους περιορισμούς διεθνών ταξιδιών, είτε από τη συγκεκριμένη χώρα είτε από την Ελλάδα, και 3) όγκος αναζητήσεων για ταξίδια στην Ελλάδα και προοπτικές εξέλιξής του.

H καμπάνια υλοποιείται αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, πρόκειται, δηλαδή, για μία ψηφιακή διαφημιστική καμπάνια. Για να αυξηθούν η αποτελεσματικότητα και η αποδοτικότητά της, η επιλογή των χρηστών που βλέπουν τις διαφημίσεις γίνεται με βάση συγκεκριμένα συμπεριφορικά χαρακτηριστικά. Για παράδειγμα, ο χρήστης θα δει την καμπάνια μόνο εάν βρίσκεται σε χώρα με διασύνδεση με την Ελλάδα και έχει αναζητήσει πληροφορίες για έναν ανταγωνιστικό προορισμό της Μεσογείου ή διαμονή ή πτήσεις για οποιοδήποτε από τα 50 νησιά της Περιφέρειας. Τέτοιου είδους στόχευση ακριβείας επιτυγχάνεται με τη χρήση ειδικών εργαλείων, που προγραμματίζουν τη διανομή των διαφημίσεων μέσω εξειδικευμένων αλγόριθμων, που είναι σε θέση να εντοπίζουν με ακρίβεια χρήστες του διαδικτύου, οι οποίοι πληρούν τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.

Τη Δευτέρα, 13 Ιουλίου, η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που καλύπτει όλα τα νησιά της Περιφέρειας, Κυκλάδων και Δωδεκανήσου, προσαρμοσμένη ανά νησί-προορισμό, διανέμεται στους 34 δήμους της Περιφέρειας καθώς και στην επιχειρηματική κοινότητα του Νοτίου Αιγαίου, προκειμένου να αποκτήσει το σύνολο των ενδιαφερομένων τη δυνατότητα να λειτουργήσει ως πολλαπλασιαστής του μηνύματος.

Στο τιμόνι της Βουλιαγμένης η Μελιδώνη

Την τεχνική ηγεσία της γυναικείας ομάδας του ΝΟ Βουλιαγμένης αναλαμβάνει η Αντιόπη Μελιδώνη, στη θέση της Αλεξίας Καμμένου, όπως έκανε γνωστό με ανακοίνωσή της...

Το μήνυμα του Ολυμπιακού για το Λίβανο: “Μείνετε δυνατοί”

Με ανάρτηση στα social media η ΠΑΕ Ολυμπιακός εξέφρασε τα συλλυπητήριά της στα θύματα από τις εκρήξεις στον Λίβανο. Οι εκρήξεις στον Λίβανο μονοπωλούν την...

ΠΟΥ ΘΑ ΠΆΜΕ ΣΗΜΕΡΑ; 05-08-2020

Η μουσικοθεατρική παράσταση «Άδεια ποδηλάτου» σε σκηνοθεσία Κερασίας Σαμαρά με τη συμμετοχή του πιανίστα Γιώργου Κομπογιάννη, ανεβαίνει απόψε στις 8.30 στο Ανοιχτό Θέατρο Κολωνού...

Μία Ελληνίδα νεκρή και δύο τραυματίες από την έκρηξη στη Βηρυττό

Μία Ελληνίδα νεκρή και δύο τραυματίες από τις δύο γιγαντιαίες εκρήξης χθες στο λιμάνι της Βηρυττού, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Εξωτερικών. Την πληροφορία επιβεβαίωσε,...

Κυρ. Μητσοτάκης: Να ενεργοποιήσουμε και πάλι το εθνικό μας εμβόλιο, το φιλότιμό μας – Η μάσκα να γίνει μόνιμος συνοδός μας

«Πρέπει να ενεργοποιήσουμε και πάλι το εθνικό μας εμβόλιο που δεν είναι άλλο από το φιλότιμό μας και όλοι μαζί να τηρήσουμε τα μέτρα...

Κέρκυρα: Προβλήματα στο οδικό δίκτυο και πτώσεις δέντρων προκάλεσε η δυνατή νεροποντή

Σε ποτάμια μετατράπηκαν μέσα σε λίγη ώρα, κεντρικοί και επαρχιακοί δρόμοι της Κέρκυρας μετά τη δυνατή νεροποντή που έπληξε για δύο ώρες περίπου, το...

Ορκίστηκαν τα νέα μέλη της κυβέρνησης

Ολοκληρώθηκε η ορκωμοσία των νέων μελών της κυβέρνησης στο Προεδρικό Μέγαρο, παρουσία της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου. Σε αναβάθμιση δύο υφυπουργών σε αναπληρωτές και...

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Μειωμένη η κίνηση στον πεζόδρομο της οδού Ερμού

Μειωμένη είναι από το πρωί η κίνηση στον πεζόδρομο της οδού Ερμού, με την πλειοψηφία των καταστηματαρχών να μιλούν για πτώση του τζίρου τους...

Δήμος Αθηναίων: Παραδίδονται 19 πλήρως ανακατασκευασμένες παιδικές χαρές 

Δεκαεννέα (19) πλήρως ανακατασκευασμένες παιδικές χαρές, παραδίδονται για να παίζουν και να αθλούνται τα παιδιά σε ένα ασφαλές και σύγχρονο περιβάλλον. Ήδη εδώ και λίγες...

Πτώση τζίρου και στο … σουβλάκι

Για την χειρότερη χρονιά των τελευταίων 50 ετών, από άποψης τζίρου, κάνουν λόγο οι ιδιοκτήτες των παραδοσιακών καταστημάτων που σερβίρουν σουβλάκι στο Μοναστηράκι. Μιλούν για...

Υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας, «το παιδί, η πόλη και τα μνημεία»

Υπό την αιγίδα της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου, τέθηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Δήμου Αθηναίων «Το παιδί, η πόλη και τα μνημεία», σφραγίζοντας...

Σύλληψη άνδρα για απόπειρα εμπρησμού στο Πεδίον του Άρεως

Για απόπειρα εμπρησμού στο Πεδίον του Άρεως συνελήφθη χθες ένας αλλοδαπός από την Πυροσβεστική Υπηρεσία μετά από καταγγελίες κατοίκων της περιοχής. Το περιστατικό γνωστοποίησε με...

Bottom Fullwidth