back to top
24.1 C
Athens
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

24.1 C
Athens
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Κάθετη πτώση στις πωλήσεις δικύκλων

Διαβάστε επίσης

Κάθετη πτώση της τάξης του 60% εμφανίζουν τις τελευταίες δυο εβδομάδες οι πωλήσεις στα δίκυκλα, σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς.

Η πτώση αυτή ήταν απότομη, καθώς την πρώτη εβδομάδα μετά το lock down της καραντίνας και το άνοιγμα των καταστημάτων πώλησης δικύκλων είχε καταγραφεί μια ελπιδοφόρα κίνηση στην αγορά και οι πωλήσεις πήγαιναν καλά. Ωστόσο, τις τελευταίες δυο εβδομάδες παρατηρείται καθίζηση στις πωλήσεις με τον τζίρο των καταστημάτων που πωλούν μηχανές να μην καλύπτουν πλέον στοιχειώδη έξοδα ( λειτουργικά έξοδα και καταβολή μισθού στους υπαλλήλους).

Οι καταστηματάρχες με μηχανές αποδίδουν αυτή την πτώση σε τρεις λόγους: Στην αβεβαιότητα που επικρατεί στην αγορά λόγω κορονοϊού και πιθανής έλευσης νέου κύματος της πανδημίας από το Φθινόπωρο, στην απουσία μέχρι τώρα τουριστικής κίνησης στην χώρα μας και συνεπώς στα άδεια ταμεία επαγγελματιών άλλων κλάδων που αποτελούσαν πελάτες αγοράς δικύκλων μεγάλου κυβισμού, στην επιλογή πολλών να κρατήσουν στην άκρη κάποια χρήματα προκειμένου να περάσουν κάποιες μέρες εκτός Αθηνών στην καλοκαιρινή τους άδεια.

Προτιμούν αγορές οικονομικές

Τις τελευταίες 14 μέρες η κίνηση στην αγορά δικύκλων επικεντρώνεται κυρίως σε μηχανές μικρού κυβισμού, δηλαδή τα δίκυκλα που κινούνται εύκολα μέσα στην πόλη. Την τιμητική τους έχουν κυρίως σκούτερ και παπάκια μικρού κυβισμού ενώ ελάχιστα κομμάτια μέχρι 500 κυβικά πωλήθηκαν μέσα σε αυτές τις μέρες. Ούτε λόγος για τις μηχανές μεγαλύτερου κυβισμού ( από 500cc και πάνω) μιας και ο κόσμος φαίνεται ότι δεν διαθέτει πλέον ρευστό για κινήσεις αγοράς που πλέον τις θεωρεί πολυτέλεια λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών. Επιλέγουν την πιο οικονομική λύση, δηλαδή σκούτερ και παπάκια που τους είναι χρήσιμα για μετακινήσεις στην πόλη και την εργασία τους και μεταχειρισμένα που η τιμή πέφτει ακόμη περισσότερο.

Πως αγοράζουν πλέον οι καταναλωτές

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι μόλις το 20% των πελατών αγοράζει πλέον μετρητοίς μια καινούργια μηχανή, το 40% μέσω τραπεζικού δανείου, ενω το υπόλοιπο 40% ζητά να ανταλλάξει μια μηχανή μεγάλου κυβισμού με ένα άλλο δίκυκλο μικρότερου κυβισμού που καταναλώνει λιγότερη Βενζίνη, είναι πιο οικονομικό στα σέρβις και στα ανταλλακτικά.

Κρούουν τον «κώδωνα» του κινδύνου

Παράγοντες της αγοράς που πωλούν δίκυκλα εκφράζουν την έντονη ανησυχία τους μπροστά σε αυτή την κατάσταση και ελπίζουν σε αναστροφή της κατάστασης όταν ξεκινήσει ο τουρισμός στην χώρα μας και μπει «ζεστό» χρήμα σε πολλούς επαγγελματικούς κλάδους, μιας και όπως λένε « το χρήμα κάνει κύκλο και μόνο έτσι μπορεί να γίνει επανεκκίνηση της αγοράς».

Κώστας Κορέλης

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα