back to top
24.1 C
Athens
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

24.1 C
Athens
Τετάρτη, 24 Απριλίου, 2024

Gucci: Ξεπερασμένο το μοντέλο της εποχικότητας

Διαβάστε επίσης

Ο οίκος Gucci ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει να ακολουθεί το «ξεπερασμένο τελετουργικό της εποχικότητας των επιδείξεων μόδας» και ότι θα παρουσιάζει τις συλλογές του μόνο δύο φορές το χρόνο «μακριά από τις προθεσμίες που παγίωσε η βιομηχανία της μόδας».

«Σκοπεύω να ακολουθήσω έναν νέο ρυθμό που θα είναι πιο κοντά στον τρόπο έκφρασής μου. Θα συναντιόμαστε μόνο δυο φορές το χρόνο για να αποκαλύπτουμε νέα κεφάλαια μιας νέας ιστορίας. Ακανόνιστα, χαρούμενα και εντελώς δωρεάν κεφάλαια τα οποία θα γράφονται αναμειγνύοντας κανόνες και είδη, αντλώντας από νέους χώρους, γλωσσικούς κώδικες και πλατφόρμες επικοινωνίας», τονίζει στην ανακοίνωση ο Αλεσάντρο Μικέλε.

Το brand που ανήκει στον όμιλο Kering είναι ο δεύτερος πολυτελής οίκος μόδας, μετά τον Saint Laurent, που προχωρά σε αλλαγές αποτέλεσμα της πανδημίας του κορονοϊού. Στη βιομηχανία της μόδας πληθαίνουν οι φωνές για αλλαγή του παραδοσιακού συστήματος μόδας παραγωγής και παρουσίασης των συλλογών.

Νωρίτερα αυτό το μήνα, μια ομάδα με επικεφαλής τον Βέλγο σχεδιαστή Dries Van Noten δημοσίευσε μια ανοιχτή επιστολή, ζητώντας αναμόρφωση της βιομηχανίας της μόδας. Και στα τέλη Απριλίου, ο οίκος Saint Laurent ανακοίνωσε ότι θα παραλείψει την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού τον Σεπτέμβριο.

«Αυτή η κρίση αποτελεί θεμελιώδη δοκιμασία για όλους μας» έγραψε ο Αλεσάντρο Μικέλε στην ανάρτησή του στο Instragram. «Πάνω απ’ όλα, καταλαβαίνουμε ότι το παρακάναμε. Οι απερίσκεπτες ενέργειές μας έκαψαν το σπίτι, στο οποίο ζούμε. Θεωρήσαμε τον εαυτό μας κάτι ξεχωριστό από τη φύση. Έχουμε σφετεριστεί τη φύση, κυριαρχήσαμε σ’ αυτήν και την τραυματίσαμε », υπογραμμίζει ο Αλεσάντρο Μικέλε.

Πηγή: AΠΕ

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
ΑΘΗΝΑ +
spot_img

Συμβαίνει στην Αθήνα