ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
>
Search

Breakfast

Με τον Γιάννη Λαυράνο

Το πρωινό ειδησεογραφικό μαγκαζίνο του σταθμού της πόλης. Δευτέρα με Παρασκευή 06.00 με 07.00 το πρωί ο Γιάννης Λαυράνος σας σερβίρει ένα πλήρες ενημερωτικό πρόγευμα για την ημέρα που ξεκινά και τα γεγονότα της ημέρα που πέρασε.

Print Friendly, PDF & Email



4 thoughts on “Breakfast

  1. ΔΑΦΝΗ ΓΑΒΡΙΛΗ

    7η Δημοτική Κοινότητα Δήμου Αθηναίων

    ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ-ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

    Η 7η Δημοτική Κοινότητα Δήμου Αθηναίων
    σας καλεί σε απολογισμό της Δημοτικής κοινότητας και Γενική Συνέλευση κατοίκων
    την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016, ώρα 19:00
    στην αίθουσα εκδηλώσεων της 7ης Δημοτικής Κοινότητας,
    Πανόρμου 59 , 1ος όροφος

    Η παρουσία σας κρίνεται απαραίτητη

    Η Πρόεδρος

    Δάφνη Γαβρίλη

    ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ

    1. Παρουσίαση 7ης Δημοτικής Κοινότητας

    Πρόεδρος Κοινότητας : Δάφνη Γαβρίλη
    Λέσχη Φιλίας Αμπελοκήπων : Πρόεδρος Γεωργία Αυγητίδου-Παπακώστα
    Λέσχη Φιλίας : Γκύζη-Ευελπίδων : Βασιλική (Κούλα) Μπάτσαρη
    Λέσχη Φιλίας Ελληνορώσσων : Ελένη Τσαμπά-Κατσούλη
    Σχολεία Κοινότητας : Ιάκωβος Γιοκαρίνης
    Γιάννης Χριστοφορίδης

    Μέλη (αλφαβητικά) : Μαρία Αργυροπούλου, Κώστας Γλυνός, Γεωργία Δασκαλάκη, Γιώργος Καμπουράκης, Νικολέττα Καραγιάννη, Θωμάς Μάνθιος, Ευαγγελία Μεταξά, Αφροδίτη Μιχώτα, Ιλεάννα Τούντα.

    2. Εισηγήσεις- Τοποθετήσεις Αντιδημάρχων

    3. Τοποθετήσεις παρατάξεων-φορέων-σωματείων-συλλογικοτήτων

    4. Τοποθετήσεις Κατοίκων – Συζήτηση

    Έναρξη εκδήλωσης 19:15 – Λήξη εκδήλωσης 21:30

    Reply
    1. Ανδρεας Τριχόπουλος

      Επίσης, ειρωνεύτηκε έκφραση του Αρχιεπισκόπου που ανέφερε κάτι περί εμπλοκής της Εκκλησίας στη Μακεδονία «από αρχαιοτάτων χρόνων» αναρωτώμενος ρητορικά αν η Εκκλησία ακολουθούσε τον Μέγα Αλέξανδρο …
      Ξέχασε ότι η Εκκλησία είναι στη Μακεδονία από το 49 ή 50 μ.Χ., όταν ο Απόστολος Παύλος ίδρυσε στους Φιλίππους την πρώτη χριστιανική Εκκλησία επί ευρωπαϊκού εδάφους… Για να συγκρίνουμε ας σκεφτούμε ότι το Ελληνικό Κράτος υπάρχει στη Μακεδονία από το 1912…

      Κακό πράμα η προπέτεια, ειδικά όταν συνοδεύεται από έλλειμμα γνώσης ή/και σκέψης.

      Reply
  2. Ανδρέας Τριχόπουλος

    Μετά τη δημόσια τοποθέτηση της Εκκλησίας για το Μακεδονικό ο κ. Λαυράνος διατύπωσε την άποψη ότι κακώς η Εκκλησία ασχολείται με θέματα διεθνούς πολιτικής, καθώς αυτά ξεφεύγουν από τις αρμοδιότητές της.
    Λίγο μετά έπαιξε για αρκετά λεπτά μακροσκελείς δηλώσεις του Δημάρχου Αθηναίων για τους 8 Τούρκους φυγάδες, χωρίς να σχολιάσει αν οι δήμαρχοι έχουν αρμοδιότητα σε θέματα ασύλου… 😉 😉
    Καλό !

    Επίσης, ειρωνεύτηκε έκφραση του Αρχιεπισκόπου που ανέφερε κάτι περί εμπλοκής της Εκκλησίας στη Μακεδονία «από αρχαιοτάτων χρόνων» αναρωτώμενος ρητορικά αν η Εκκλησία ακολουθούσε τον Μέγα Αλέξανδρο …
    Ξέχασε ότι η Εκκλησία είναι στη Μακεδονία από το 49 ή 50 μ.Χ., όταν ο Απόστολος Παύλος ίδρυσε στους Φιλίππους την πρώτη χριστιανική Εκκλησία επί ευρωπαϊκού εδάφους… Για να συγκρίνουμε ας σκεφτούμε ότι το Ελληνικό Κράτος υπάρχει στη Μακεδονία από το 1912…

    Κακό πράμα η προπέτεια, ειδικά όταν συνοδεύεται από έλλειμμα γνώσης ή/και σκέψης.

    Reply
    1. Ιωάννης Λαυράνος

      Αναρωτιέμαι πώς η παρουσία του Αποστόλου Παύλου στους Φιλίππους το 49 μΧ και η ίδρυση της πρώτης χριστιανικής Εκκλησίας επί ευρωπαϊκού εδάφους στοιχειοθετεί το δικαίωμα στην ελλαδική Εκκλησία να έχει προτεραιότητα άποψης έναντι του Κράτους. Κι όχι απλώς να εκφέρει άποψη αλλά να παρεμβαίνει στην εξωτερική πολιτική που ασκεί η συντεταγμένη πολιτεία μέσα από τους δημοκρατικά εκλεγμένους αντιπροσώπους του λαού. Και να προσφέρει κακές υπηρεσίες στη χώρα, υπονομεύοντας την προσπάθεια εξεύρεσης λύσης σε ένα διπλωματικό θέμα με αποκορύφωμα τα συλλαλητήρια που σφραγίστηκαν από την ακροδεξιά ρητορική των ομιλητών τους.

      Από το 350 π.Χ. (της Μακεδονίας του Φιλίππου και του Μ. Αλεξάνδρου) έως το 49 μ.Χ. μεσολαβούν τέσσερις αιώνες και σίγουρα ο Απόστολος Παύλος, ο «Απόστολος των Εθνών» θυμίζω και όχι των Ελλήνων, όταν κήρυττε σε μια ρωμαϊκή κτήση δεν είχε στο μυαλό του τη χάραξη εθνικών συνόρων. Και το βέβαιο είναι ότι η Εκκλησία που ίδρυσε δεν έχει καμία σχέση με τη σύγχρονη Εκκλησία της Ελλάδος.

      Πού να φανταζόταν ότι, είκοσι αιώνες μετά, αυτή θα διεκδικούσε πολιτικό ρόλο σε μια περιοχή, που γνώρισε πολλούς κατακτητές και κατοικήθηκε από διάφορους λαούς, με τα σημερινά σύνορα να διαμορφώνονται από ποτάμια αίματος. Μετά από δύο βαλκανικούς το ελληνικό κράτος υπάρχει από το 1912 στη Μακεδονία, έχοντας στην Επικράτειά του το μεγαλύτερο κομμάτι της. Αντιθέτως, η Μικρά Ασία λόγου χάρη όπου επίσης δίδαξε ο Απόστολος Παύλος, παρότι κατοικήθηκε επί αιώνες από ελληνικό πληθυσμό σήμερα ανήκει στην Τουρκία.

      Επιμένω ότι «ξεφεύγουν» (sic) από τις αρμοδιότητές της Εκκλησίας τα θέματα εξωτερικής και διεθνούς -αφού θέλετε- πολιτικής. Η Εκκλησία έχει ρόλο παρηγορητικό, μπορεί και προσφέρει στήριξη στους αδύναμους (συσσίτια, διανομή ρούχων κλπ) και έχει να επιτελέσει ποιμαντικό έργο προς τους πιστούς της στο πλαίσιο της διδασκαλίας του Χριστού για αγάπη προς τον πλησίον. Χωρίς να καλλιεργεί τη μισαλλοδοξία μέσα από κηρύγματα δεσποτάδων.

      Σχετικά με τις δηλώσεις του δημάρχου Αθηναίων, θυμίζω ότι ο Γιώργος Καμίνης είναι πολιτικό πρόσωπο. Είναι μέλος του 6μελούς Πολιτικού Συμβουλίου του Κινήματος Αλλαγής και προφανώς έχει το δικαίωμα να εκφέρει πολιτικό λόγο για το ζήτημα της παροχής ασύλου. Είναι επίσης επίκουρος καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, οπότε κάτι ξέρει αναφορικά με το δικαίωμα παροχής ασύλου.

      Αν θελήσει η Εκκλησία να έχει πολιτικό ρόλο και λόγο ας κάνει κόμμα κι ας κατέβει στις εκλογές. Αλλά η ιστορία έχει δείξει ότι η εμπλοκή της στα πολιτικά και εθνικά πράγματα άφησε ανεπούλωτα τραύματα στη χώρα ήδη από την ίδρυση του νεότερου ελληνικού κράτους. Ας θυμηθούμε ή ας διαβάσουμε για να μάθουμε τη στάση της απέναντι στον εθνικο-απελευθερωτικό αγώνα και πόσο τον πολέμησε. Ή για τον ρόλο της αργότερα επί δικτατορίας, με πρωταγωνιστές εκείνης της περιόδου να είναι ακόμα ιεράρχες.

      Κακό πράμα να τρεφόμαστε με εθνικούς μύθους, να διαβάζουμε την ιστορία κατά το δοκούν και να καταγγέλλουμε τον αλυτρωτισμό όταν πρώτοι εμείς τον καλλιεργούμε και τον διαλαλούμε.

      Reply

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αν είσαι φίλος... * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

κατασκευή ιστοσελίδων